lördag 12 november 2011

VARDAGEN TAR VID

Nu har det gått en vecka sedan släktingarna åkte tillbaka till Finland. Det har också varit en vecka av intensivt arbete. Det är mycket som skall göras och jag måste jobba mer än jag brukar. Mer än 100 % alltså. Men eftersom jobbet är roligt, gör jag det så gärna. Därtill vill jag ta igen den tid jag förlorade när jag var ledig för begravning m m.

Gravsättningen är på torsdag i nästa vecka. Jag hämtar mammas aska och urna på vägen dit. Sen är det nog lugnt med praktiska bestyr, förutom inbetalning av diverse räkningar samt bouppteckning.

Sen får nog mamma vila i frid.

Layouten på mamma har jag hängt upp på en vägg här hemma. Jag ser den varje dag. Det är ett fint sätt att komma ihåg henne på.


Därtill har jag ju en fin minneskista jag kan titta på när behovet finns. I den kommer jag att sätta en bok och kanske några foton för att göra det till en interaktiv kista.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar