fredag 14 oktober 2011

NÄSTA VECKAS UTMANINGAR

Nu blir det paus under helgen. Jag skall iväg och pyssla, ta hand om mig och umgås med likasinnade papperskonstnärer :-). Jag hoppas att jag kommer tillbaka med nyladdat batteri .-).

...

PENGAR
Något gick fel när mamma skulle ha pengar från förvaltarmyndigheten. Tydligen hade de inte tillräckligt med pengar, så de tog ur handkassan. De vill att jag sätter tillbaka pengarna. Inga som helst problem för min del. Bara tiden räckte till!!! Men jag planerar att hinna med det på måndag eller tisdag morgon.

HJÄLPMEDEL
På fredag är det dags att möta upp hjälpmedelscentralkillen, som kommer och hämtar alla hjälpmedelsprylar som finns i mammas lägenhet. Det är allt från sängskydds"blöjor" och kryckor, till toalettstolstillbehör och rullator.

Däremellan skall lägenheten röjas och städas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar